Selamat datang ke blog saya..Segala apa yang terdapat dalam blog ini hanyalah sekadar perkongsian dari diri ini

Thursday, 7 March 2013

Boring Boring Boring

Malam-malam macam ni memang memboringkan..Tak tahu nak buat ape..Mesej en.suami tapi tak berbalas.. Sibuk sangat la rasanya.Tak pun ada aktiviti luar akedemi.Last dapat cakap dgn en.suami last week.Lepas tu terus tak dapat pape berita..Sabo je lah..Lagi 2 bulan kena menanti baru dapat  bersama semula macam dulu..Sekarang ni ,cuma dapat cakap dalam fon je.Nak jumpa,jauh sekali la..Hujung minggu en.suami dapat outing 5 jam je.Mana sempat nak balik..Cepat la masa berlalu..Tak sabar rasanya...


 Rindu..

Rindu..

Rindu..

Rindu...

Rindu Sama Kamu!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...