Selamat datang ke blog saya..Segala apa yang terdapat dalam blog ini hanyalah sekadar perkongsian dari diri ini

Tuesday 12 February 2013

Sungguh aku rindu dia

Saat ini hatiku meronta-ronta...Aku terlalu rindukan dia....Kenapa begitu lambat masa berlalu...masih terasa pegangan tanganmu,pelukamu padaku...Tika dan saat ini,air mata ini mengalir lagi...Laju seolah2 xkan berhenti lagi...Tangisan kerana rindukan dia....Terlalu rindukan dia...Tolonglah aku...Aku inginkan dia di sampingku...Tangisan menemani tidurku...Sampai bilakah semua ini akan berakhir...Aku tak cukup kuat syg...Aku begitu lemah..Keadaan dan orang sekeliling buat aku tertekan...Aku benci...benci...benci.. .Ayg cuma nak abg sorg je...Aku perlukan kamu syg...aku perlukan kamu....aku perlukan kamu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...