Selamat datang ke blog saya..Segala apa yang terdapat dalam blog ini hanyalah sekadar perkongsian dari diri ini

Saturday 24 August 2013

Semuanya bakal bermula sekali lagi

Assalamualaikum wbt
Hari Sabtu minggu lepas 17 Ogos kat rumah ada buat sedikit kenduri arwah untuk FIL serta kenduri doa selamat untuk adik ipar yang dapat sambung belajar..Yang dijemput penduduk taman ni ,saudara terdekat dan juga kawan-kawan yang rapat je..Jadi abg2 umie n kakak ipar dari alor setar semuanya datang..Kakak ipar bawa anak asuhannya Danish..Ibu baby Danish ni Doktor O&G kat Hospital Sulanah Bahiyah.Jadi senang la nak tanya apa2..Umie minta kakak ipar tlg tny pada ibu Danish cara nak buat rawatan kat HSB.Yang membuatkan umie nak buat rawatan kat HSB sbb doktor kat bhgn O&G smuanya perempuan.Jadi memudahkan lah,sbb en.suami x benarkan buat rawatan dgn doktor lelaki..Lepas dah tanya ,ibu baby Danish kata perlu surat refer dl.Tak kisah la dari klinik kesihatan ke hospital ke.

Jadi pergi kerja hari isnin,umie pergi jumpa kawan yang juga berTTC.Dia buat buat treatment di H.Sbrg Jaya.Dia pernah cakap ,dia dapatkan surat refer dari dokter locum yang datang ke CCRC Kg Selamat.. Jadi Umie tanya dia mcm mana dia dapatkan surat refer..Kebetulan hari yang umie tanya tu,doktor  Sarah datang.Jadi terus umie perg sembang dengan doktor sarah berkaitan surat refer..Alhamdulillah doktor Sarah sangat baik..Seronok bersembang dengan doktor Sarah.Doktor minta Umie datang ke klinik berjumpanya pada minggu depan..Hati ni memang dah berbunga2..

Hari Jumaat balik dari kerja terus ke Branch Shaklee Penang untuk ambik stok untuk customer.. Alhamdulillah rezeki bulan ni. Dah mula dapat customer.Walaupun tak banyak tapi cukuplah buat permulaan. Sebelum ni ambil Vitamin Shaklee untuk diri sendiri je,skrg dah mula untuk orang lain pula..Semoga lepas ni customer akan bertambah lagi..InsyaALLAH..Dalam perjalanan pergi sembang dengan en.suami tentang nak buat treatment kat HSB n en.suami pun dah bersetuju..Semuanya bakal bermula sekali lagi  tidak lama lagi.Semoga dipermudahkan.Minggu depan umie akan berjumpa Doktor Sarah.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...