Selamat datang ke blog saya..Segala apa yang terdapat dalam blog ini hanyalah sekadar perkongsian dari diri ini

Tuesday, 11 September 2012

Keje petang.......

Hye...Assalamualaikum wbt...
Hari ni keje petang lak....Boring betol la.Keje sors2 lak 2...Kalo keje normal lg best da ramai member2.Bila keje prg,mcm ni laa..Sorg2 smpai kul 11 mlm nant...Huhu...Minta2 mlm ni xda klien dtg..Senang keje aku..Tapi xpe..Sementara ni bleh je tngk2 tv n online fb..xde la boring sangat..
Tadi ,on the wai dtg keje ada dengar ceramah kt radio Kedah Fm..Best jugak ustaz 2 bagi ceramah..Tentang berkasih sayang..Katanya kita sebagai orang yang beriman sepatutnya berkasih sayang sesama insan.Tak kira lah siapa pun orang itu..Panggilan kita pada seseorang juga menunjukkan kasih sayang kita kepada orang lain.Ustaz 2 juga ada cakap pasal menghargai zuriat kita...Sayangilah mereka kerana mereka adalah anugerah Allah yang tidak terhingga.Sekiranya pasangan yang masih belum dikurniakan anak oleh Allah itu adalah kerana Allah tidak mengizinkan kita untuk mempunyai anak..Jadi jangan salahkan diri kita.Walau usaha mcm mana sekalipun sekiranya Allah tidak mengizinkan xkan berjaya...Sesungguhnya Allah lebih mengetahui.Yang pastinya jangan cepat putus asa..Usaha itu tangga kejayaan..Sesungguhnya Allah menguji diri kita..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...