Selamat datang ke blog saya..Segala apa yang terdapat dalam blog ini hanyalah sekadar perkongsian dari diri ini

Friday, 28 June 2013

Temujanji FIL

Assalamualaikum wbt
Sambungan dari entry FIL tak sihat .Temujanji di Hospital seberang jaya pada 26/6.Untuk temujanji FIL en.suami minta kebenaran untuk balik pada 25/6 selepas waktu kerja.Tapi tak dibenarkan dengan alasan en.suami dah kerap balik.So,jurulatih benarkan balik pada 26/6 jam 6 pagi  sebab temujanji FIL pada jam 2 ptg n en.suami perlu masuk semula ke balai pada malam 2 juga..kedekut betul la dorg ni.bukannya suka2 nak balik pun..huhu
Jadi malam 2 en.suami pesan kat umie suruh kejut pukul 5 pg..

Pada 26/6 kejut en.suami kul 5 pagi..Rupanya en.suami dah bangun pukul 4.45 lg..Punya la semangat nak balik rumah..Sepatutnya boleh keluar pukul 6 pg.Tapi pukul 5.15 en.suami dah bertolak balik ke rumah. Awal gilerTak sabar-sabar katanya..Dalam pukul 9 pagi sampai rumah.Rehat kejap ,lepas 2 terus sambung tido sampai pukul 12.Letih n tak cukup tido katanya..Lepas bangun je g mandi ,siap2 n makan.Kul 1.30 terus gerak g spital.

Sampai spital tutunkan FIL n BIL kat dpn n suruh masuk dl.Umie n en.suami g parking.Lepas 2 masuk kat dpn terus cakap kat en.suami.Tak nak bli air ke?Ayah mesti nak minum air.So,beli air utk FIL,BIL n umie skali.Lepas 2 nampak plak jagung.Nak jagung plak..Hehe..Masuk je tak Klinik Pakar 2,punya la ramai org..Ingatkan dah awal,rupanya ada yang lg awal..Tunggu punya tunggu pukul 3.30 baru dapat masuk jumpa doc..Jumpa kejap plak 2.Tunggu punya la lama..Disebabkan FIL ada kencing manis doc xnak operate sbb takut FIL pengsan masa operate nnt..Umie pun xtahu kenapa..Doc nak pantau duli.Jadi dapat lah surat untuk masuk wad 7 pada 10 Julai nanti..Hari 1st puasa tu..Jadi xda keputusan lg tentang apa penyakit FIL yang sebenar..Punya la lambat.Dari 19 Jun lg sampai arini..Sabo je lah.

Sampai rumah dalam kul 4 lebih..Kluar g bayar duit moto en.suami..Baru start bayar bulan ni..Lepas tu g bli barang keperluan rumah..Sampai rumah dalam pukul 6.30..En.suami sepatutnya balik ke Sri Iskandar pada malam 2 jugak.Tapi en.suami xnak..En.suami nak blik esok pg.Jadi dalam pukul 8 telefon jurulatih minta nak balik sblum kul 9 pagi..Dibenarkan tapi dikehendaki sampai ke balai sri iskandar sblum pukul 8 pg.Okey la 2 kan,dapat la juga..So keesokan pagi kul 4.30 dah bangun.Kul 5 bertolak ke Sri iskandar.Dalam pukul 7.50 sampai la kat sana..Dah tak lama dah..En.suami cakap dalam 4 julai akan dapat surat penempatan ke daerah mana..So ,kena la tunggu lg seminggu..Harap2 dapat balai bomba di sebelah perak utara..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...