Selamat datang ke blog saya..Segala apa yang terdapat dalam blog ini hanyalah sekadar perkongsian dari diri ini

Sunday, 14 April 2013

Anak buat aku sebak

 Malam ni mesej dengan en.suami,sambil2 tu dengar lagu kat hanset ni..Pasang earfon...Senang sikit nak mesej.Semuanya lagu best2.Mesti la,sendiri yang pilih kan.Kalau tak best takkan nak letak dalam handset plak kan...Sampai kat satu lagu ni buat umie sebak tetiba je..Lagu anak-Carefree. Bilakah impian kan jadi nyata


Carefree

lirik Anak :

Ketika engkau dilahirkan
Engkau menerangi alam
Kegelapan ayah dan ibu mu

Betapa murni kasihnya
Ketika kau nyenyak tidur
Menatapi wajahmu oh anak

Kenanglah ibu mu tidur tak lena
Menjaga tidur mu
Takut engkau terbangun
Menangis kehausan susu

Di belai mu dengan cermat
Penuh kasih dan sayang
Tiap detik dan setiap waktu

Kini masa terus berlalu
Di mandi dengan kasih sayang
Kau besar sudah oh anak

Ibu dan ayahnya memberi kau
Kebebasan yang engkau mahu
Di samping didikan agama
Yang sempurna untuk hari mu

lirik lagu Carefree-Anak
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...