Selamat datang ke blog saya..Segala apa yang terdapat dalam blog ini hanyalah sekadar perkongsian dari diri ini

Thursday, 23 May 2013

Di mana suamiku???

Sejak PJJ dari 15/5/2013 en.suami langsung xboleh nk balik sebab ada kursus selama sebulan lg di tempat lapor diri.Jadi hanya call n sms sahaja menjadi penghubung antara umie n en.suami..Sejak pergi sampai lah ke sekarang..Call pula selang sehari..Baru la best..Rindu sangat2 ni..Dah 9 hari tak bertemu muka..Malam td msj mcm biasa je sampai la pukul 12 baru tido..Tanya en.suami dapat balik x minggu ni sbb cuti 3hari..En.suami pun xpasti lg dpt balik ke x..Apa2 info akan diberitahu hari ini..Jadi mmg tertunggu-tunggu la..

Tapi hari ni langsung xda msj dr en.suami..Sebelum ni tiap2 tengah hari akan dapat msj dari en.suami.Tapi hari ni senyap je.Tiada sms sperti biasa..Umie kisah sangat time tengah hari 2.Mungkin en.suami sibuk.Jd xda hal la..Balik keje td sampai rumah je,terus msj en.suami..Nak tahu la dapat balik ke x ari ni.Lgpun esok sampai ahad kan cuti.Tapi xda di balas..Dok pikir mungkin en.suami solat ,xpun g riadah sbb sblum2 ni ptg slalunya ada riadah...Xlama lepas 2 umie msj lg.Masih xberbalas..Slalunya kalau tngh riadah skalipun e.suami tetap akan balas juga bgtau..Muskil ni..Dalam 15 minit kemudian umie msj lg..Hasilnya tetap sama..Dok tunggu2 sampai magrib pun xda juga..Pelik betul la..

Dalam jam 8.30 msj semula kpd en.suami ,tapi masih tidak berbalas..Entah kenapa..Kemudian msj lg,n mesej lg tetap xberbalas..Hati ni dah mula risau..Dok pikir mcm2...Abg p mana?Apa jd??Kat mana suamiku ini...Dah mesej xberbalas jadi umie call en.suami..Risau juga kalau ada apa2 terjadi..Tapi panggalan tak dijawab...Ya ALLAH...Kat mana suamiku ini..Kenapa xbls msj,kenapa xangkat call..Mlm td msj xda bgtau pape pun..Da gtau kna p mana2 ke,kena wat ape ke...Mmg buat umie risau betul la...Balik ke??Kalau balik xkan xsampai2 lg...Kalau balik mesti dah en.suami dah bgtau boleh balik..Tapi senyap tanpa berita..Dah call berkali-kali pu tetap xdiangkat..Kenapa ni??Tolong la..1 mesej pun dah cukup untuk hilangkan kerisauan ini..
Semoga semuanya selamat~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...