Selamat datang ke blog saya..Segala apa yang terdapat dalam blog ini hanyalah sekadar perkongsian dari diri ini

Saturday, 22 December 2012

Balik kampung

Hari ni dah hari ke 20 tanpa suami disisi..Memang la sedih terpisah dengan en.suami.Tapi,demi masa depan,hari-hari mendatang tetap perlu diteruskan..Sunyi,sedih dan rindu sentiasa terpahat di hati ini.. Apa-apa pun kesabaran tetap menjadi keutamaan dalam menempuh ujian Allah ini..Sabar dengan dugaan yang tak seberapa ini..

Dalam entry sebelum ni,umie ada beritahu nak balik kampung minggu ni.Dan Alhamdulillah hari ni dah hari kedua umie ada di kampung..malam 20/12 umie balik kg..Dalam pukul 1 pg baru sampai kampung..Sampai je kat kampung terus peluk cium anak buah..Dah berbulan tak jumpa..Abang baru balik dari KL..Dengan wajah yang tembam n bulat tu,memang buat umie jadi geram.OTW balik dia dah tidur puas.Sampai kat kampung dia taknak tido pulak..Puas umi n abahnya pujuk..Baru la nak tido..


Ni la gambar si tembam tu

Malam ni umie pergi umah abg pula..Saje je g tido umah abg pula..Sebelum ni tak pernah datang tido sini lg..Ye la,dengan en.suami tido umah arwah mak ayah je...Bila en.suami tak ada ni,baru la ada peluang nak datang tido sini.Sebelum ni cuma datang singgah je...Ok lah...Time to sleep...ZZzzzzzz
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...