Selamat datang ke blog saya..Segala apa yang terdapat dalam blog ini hanyalah sekadar perkongsian dari diri ini

Thursday, 6 December 2012

Hari ke 4- Sedih & Sunyi

06/12/12
Alhamdulillah hari ni semuanya berjalan lancar dari pagi sampailah ke malam..Cuma tadi ada la ter touching sket...Tengah tngk tv td,ada 1 iklan ape tah ttg org akad nikah n sampai lah ke tua..tetiba je teringat kat en.suami...huhu...Sebak je rasa..Kan best kalau en suami ada kat sisi..Rindunye..
Skrg tengah msj dgn adk ipar yang kat uitm sri iskandar..Sharing-sharing sket.Dia pun dalam hujung bulan 12 ni akan ditinggalkan sementara oleh Boyfren dia,sbb BF dia dapat kerja kat pelantar minyak..Enset pun xbleh bawa...hehe...sama la nasib kteorang ye...Malam ni , azam nak tido awal.10.30...Ntah berjaya ke tidak...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...